شركت سيسكو سيستمز (Cisco Systems) شركت آمريكايي توليدكننده تجهيزات شبكه(Network) است كه در سال 1984 تاسيس شده و هم اكنون سهم قابل توجهي از دنياي ارتباطات را به خود اختصاص داده است و جزء معروف ترين توليد كننده هاي سوئيچ ها و روترهاي شبكه مي باشد.

مركز اين شركت در شهر سن خوزه در ناحيه معروف به سيليكان ولي در ايالت كاليفرنيا قرار دارد.اين شركت محصولات مربوط به شبكه و ارتباطات را طراحي مي كند و با سه نام تجاري مختلف سيسكو، لينكسيس و ساينتيفيك آتلانتا به فروش مي رساند. محصولات شركت سيسكو(Cisco) درحال حاضر از Access Point هاي ساده تا پيشرفته ترين تجهيزات در بزرگترين مراكز داده (Data Center) دنيا فعال مي باشد، اين شركت توليد انواع تجهيزات امنيتي (Firewall) ، مسيرياب (Router) ، سوييچ (Switch) و VoIP را به عهده دارد.

فعالان عرصه شبكه معروف ترين سوئيچ ها و روترهاي شبكه را با نام برند سيسكو مي شناسند.شركت نوران ارتباطات با ارائه محصولات سيسكو (Cisco) و تامين اين تجهيزات جزء پيشگامان در خدمات رساني اين عرصه در ايران است .مشتريان نوران ازطريق با تماس به كارشناسان فني ما مي توانند ، اطلاعات مورد نياز خود درباره سيسكو و محصولات آن قبل از خريد كسب كنند و بهترين مدل را برمبناي نيازشان انتخاب كنند.
شركت سامانه ارتباط وستا به عنوان نمايندگي رسمي سيسكو اس ام بي (Cisco SMB) افتخار دارد كه محصولات مربوطه را در سراسر ايران با گارانتي با اصالت پرونكسو توزيع نمايد.

ساير محصولات وستا  

نمايندگي سيسكو   كابل شبكه  سوييچ شبكه    پچپنل